![]() |
Az RTL Híradó új kampányával a hitelesség és tájékozottság fontosságára hívja fel a figyelmet
Az RTL Híradó friss kampányt indított, melynek középpontjában a hitelesség és a tájékozottság fontossága áll. A kezdeményezés nemcsak arra törekszik, hogy felhívja a figyelmet a megbízható tájékoztatás szerepére, hanem szó szerinti értelmében is utalást tesz a versenytárs TV2 Tények című műsorára.
Az új kampány hátterében az Oxfordi Egyetem Reuters Intézetének friss jelentése áll, mely szerint Magyarországon az RTL Híradó bizonyult a legmegbízhatóbb és leggyakrabban használt televíziós hírforrásnak. A kutatási eredmények alapján a magyar lakosság jelentős része hetente legalább egyszer tájékozódik az RTL híradójából, ami kiemelkedő elismerés a csatorna számára. - számolt be róla a media1
A kampány fókuszában a sajtóetikai normák állnak, melyek mentén az RTL Híradó immár 27 éve működik. Ezek az elvek nemcsak a nézők, hanem a médiapiacon is elismerté és hitelessé teszik a műsort. A kreatív megoldások között szerepel egy áthallásos üzenet is, mely hangsúlyozza: "A TÉNYEK CSAK TRÜKKÖZÉS NÉLKÜL HITELESEK". Ez a mondat nemcsak a híradó megbízhatóságát erősíti, de személyes üzenetként is értelmezhető a versenytárs műsorának irányába, ahol gyakran merül fel a hírhamisítás gyanúja.
Az RTL korábban is ismert volt hasonló provokatív megnyilvánulásairól, melyekkel nem riadnak vissza attól, hogy kiemeljék saját hitelességüket és tájékoztatási elveiket. A mostani kampány nem csupán a médiaháború kontextusában értelmezhető, hanem egyúttal a közönség felé irányuló szolgáltatásként is, amely biztosítja, hogy a nézők valóban megbízható információkhoz jussanak.
Az RTL Híradó célja egyértelműen az, hogy a tájékoztatás felelősségére és fontosságára hívja fel a figyelmet, különösen az álhírek terjedésének korában, amikor a megbízható források iránti igény mindennél nagyobb.
Iratkozz fel és elküldjük neked a legnagyobb vitát kiváltó cikkeinket:
Feljelentés Gulyás Gergely ellen: újabb részletek, információkEzekre kerestek rá olvasóink a leggyakrabban, kattints valamelyik címkére!
Ha hibát találtál, vagy megosztanád a véleményedet, kérjük, jelezd az alábbi e-mail címen: e-mail cím megjelenítése . Köszönjük az észrevételeidet!