![]() |
A V-Híd Cargo, Mészáros Lőrinc vasúti fuvarozással foglalkozó cége, váratlan változtatásokat vezet be, amelyek a cég jövőjére is hatással lehetnek. A vállalat belső levelezése alapján komoly problémákkal küzdenek, amelyek a piacon való versenyképességet is kérdésessé teszik.
A vasúti fuvarozó cég működésében radikális változtatásokra van szükség, mivel az eddigi üzleti modell nem hozta meg a kívánt eredményeket. A V-Híd Cargo vezetése egy belső dokumentumban bejelentette, hogy az eszközállomány csökkentése, valamint a költségek minimalizálása érdekében új stratégiára van szükség. az elmúlt időszakban a cég működését új alapokra kellett helyeznünk, mert az eddigi üzleti modell – amely széleskörű tevékenységre, nagy eszközállományra és bérelt gépekre épült – súlyos nehézséget okozott. Az eszközállomány csökkentése a vállalat méretének redukálása, csökkentése elkerülhetetlen. Ezért radikális változtatásokra van szükség
A cég a következő lépéseket tűzte ki célul:
Csak a saját építési tevékenységeket tartják meg.
A feleslegessé vált eszközöket eladják, és a bérelt gépeket visszaadják.
A költségeket jelentősen csökkentik.
Ezek mellett a munkavállalói juttatások is drámai módon változnak. A dolgozók számára megszűnik a 30 százalékos bérpótlék, és a túlórák lehetősége is eltűnik, mivel a feladatok száma is csökken. A cég külön figyelmet fordít arra, hogy a járművek meghibásodása esetén a dolgozók a javítási költségeket saját zsebből állják, ha az emberi mulasztás vezetett a problémához.A felelőtlen munkahelyi magatartás és a szakszerűtlenség miatt számos járműmeghibásodás keletkezett, mely költséges javítást vont maga után. A gépekben keletkező károkat a gépet használó dolgozó lesz köteles viselni. Ezek mérlegelés nélkül a fizetésből levonásra kerülnek
- tette közzé az mfor
A V-Híd Cargo 2022-ben erőteljes belépéssel próbálta megszerezni a piacon a vasúti árufuvarozás egy részét, azonban az erőteljes verseny és a romló infrastruktúra megnehezítette a dolgukat. A növekvő költségek és az állandóan változó piaci környezet miatt a vállalat nem tudott igazán erős pozícióra szert tenni. A szakértők szerint a cég túl agresszíven próbált érvényesülni a versenytársakkal szemben, ami több problémát is okozott számára.
Miután a Telex is érdeklődött a cég helyzetéről, a V-Híd Cargo közleményben válaszolt. A vállalat cáfolta a felmerült vádakat, és kijelentette, hogy a működésük stabil, valamint nem tervezik kivonulni a piacról. Azonban nem tettek világossá egyetlen konkrétumot sem a cikkben szereplő információk helytállóságáról, ami továbbra is kérdéseket vet fel a cég helyzetét illetően.
Az uniós támogatások elapadása és a piaci verseny erősödése egyértelműen megnehezíti a V-Híd Cargo helyzetét. A szakértők szerint ezek a tényezők mind hozzájárultak a jelenlegi válsághoz, és nem biztos, hogy a cég rövid távon sikerrel tudja megoldani a problémákat.
Bár a V-Híd Cargo hivatalosan is megerősítette, hogy nem tervezi a kivonulást, a vállalat jelenlegi helyzete és az iparági verseny miatt nem egyértelmű, hogy hosszú távon sikeresek lesznek. A piac kemény és a növekvő költségek, valamint a versenytársak agresszív politikája mind hatással lesznek a cég jövőbeli kilátásaira.
Iratkozz fel és elküldjük neked a legnagyobb vitát kiváltó cikkeinket:
Feljelentés Gulyás Gergely ellen: újabb részletek, információkEzekre kerestek rá olvasóink a leggyakrabban, kattints valamelyik címkére!
Mészáros Lőrinc Botrány Cég Eu-s pénzek Támogatás Kampány Magyar kormány Magyarország Választások KampányHa hibát találtál, vagy megosztanád a véleményedet, kérjük, jelezd az alábbi e-mail címen: e-mail cím megjelenítése . Köszönjük az észrevételeidet!