THE HUNGARIAN TIMES
péntek Magyarország Budapest
Hivatalos Lázár bejelentése: jön az új felhőkarcoló Budapestre, Dubaj a cél



Megszólalt Lázár János, építési és közlekedési miniszter a rákosrendezői ingatlanfejlesztéssel kapcsolatban. A november végi hírek szerint, egy akár 220-240 méteres felhőkarcoló is megépülne Budapesten a XIV. kerületben. Az Építési és Közlekedési Minisztérium sajtótájékoztatót tartott a fejlesztésről, ahol többek között kiderült, hogy 3-4 éven belül megépülhet az "Új Millenniumi Városközpont", várhatóan 1 milliárd eurós kormányzati, valamint 5 milliárd eurós nemzetközi magánbefektetői finanszírozásból. A miniszter utalt rá, hogy valóban egy dubaji befektetőtől érkezett megkeresés a terület beépítésére, illetve az is kiderült, hogy Lázár János nem támogatja magasépületek fejlesztését Budapesten, de pontos projekttervekről, látványtervről nem tud nyilatkozni.

Előzmények
Ahogyan arról korábban a Portfolio-n beszámoltunk, új felhőkarcoló épülhet Budapesten: a 143 méter magas MOL-székházánál is lényegesen magasabb, 220-240 méteres épületet álmodtak meg a fővárosba, nem messze a Hősök terétől. Az építtető nem más, mint a 828 méter magas Burdzs Kalifát is felhúzó Mohamed Abbar ingatlanfejlesztője.

A felhőkarcoló felépítésének ügyében az elmúlt hónapokban Mohamed Alabbar emirátusi üzletember, a Burdzs Kalifa mögött álló ingatlanfejlesztő személyesen tárgyalt magas rangú magyar kormányzati tisztviselőkkel. A hírek szerint Budapest, és egyben Magyarország új legmagasabb épületét a XIV. kerületben, az állami tulajdonban álló Rákosrendező néven ismert területre húznák fel, amelynek közepén egy lepusztult vasúti pályaudvar található. Nem csupán egy felhőkarcolót húznának fel, hanem „egy egész magasházakkal teli negyedet, irodaházakkal és lakóépületekkel, köztük luxuslakásokkal.”

Megszólalt Lázár János a fejlesztésről

A miniszter elmondta, hogy: "A kormány áttekintette Budapest és a kormány kapcsolatát, számos tanulságot vontunk le. Amióta Magyarország csatlakozott az EU-hoz, Budapest fejlődött a legtöbbet. A budapesti egy főre eső GDP elérte az EU-s átlag 156%-át. Mindig felmerül a kérdés, hogy a jövő városának építésében vajon milyen mértékben kell az adófizetők pénzét felhasználni.

Az országnak szüksége van egy világszínvonalú fővárosra. Amikor a kormány átnézte a főváros helyzetét, akkor azt tűzte ki célul, hogy létrejöjjön egy új városközpont. Budapest további fejlődésére is szükség van.

Ennek érdekében javaslatot kellett tennem, hogy van-e olyan terület, ami erre alkalmas. Az Andrássy út folytatásképp létrejönne az Új Millenniumi Városközpont a rákosrendezői vasútállomás környékén.

A szóban forgó terület 130 hektár a XIII. és XIV. kerület határán, ami egy illegális hulladéklerakó jelenleg. Szennyezett a talaj és a terület. A kormánynak azt javasoltam, hogy tárjuk fel a területet és ajánljuk fel a főváros fejlesztése érdekében ezt a 130 hektárt, amelyben a kormány is tulajdonos. Készüljön egy fejlesztési koncepció. Az első lépés a terület kitisztítása. A miniszterelnök megfogalmazott felém elvárásokat, az egyik, hogy

nem lehet középszerű projekt, vagyis mi maxi Dubajt építünk, nem mini Dubajt.

Másrészt közösségi célt kell, hogy szolgáljon és magánérdekeket egyaránt. Csak olyat építhetünk, ami a budapestiek számára elfogadható, meg kell nyernünk a főváros, a kerületek és a budapestiek támogatását. A költségvetéstől és várhatóan magánbefektetőktől is szükség lesz forrásra. 300-350 ezer négyzetméterre van szüksége a kötöttpályás közlekedésnek a továbbiakban, így 900 ezer négyzetméteren jöhet létre a fejlesztés (60-65 hektár beépítve, 25 hektáron közpark) A vasúti pálya felett létesülhet a park. 20 milliárd forint csak a szennyezéstől való mentesítés, és 400 milliárd forintot kell invesztálni a közcélok megvalósítására.

Minimum 5 milliárd euró értékű magánbefektetési nemzetközi megállapodást készítünk elő. A projekthez ezen túl a magyar állam 1 milliárd eurót tesz hozzá.

A magyar állam ingatlantulajdonos ezen a területen, így amint a megállapodás megszületik, akkor fogunk tárgyalni a fővárossal és az érintett kerületekkel. A modern világvárosok sorába emelheti a fejlesztés Budapestet, de korai még ebben a stádiumban részletekről beszélni"

Lesz felhőkarcoló?

A miniszter elmondta, hogy tájseb és esztétikai környezetszennyezés a MOL-torony. Most már van magasház Budapesten, így az őshiba megtörtént. Megér egy társadalmi egyeztetést, hogy kellenek-e Budapestre magasházak.

Építészeti hibának, koncepcionális problémának tartom a MOL-tornyot és a magasházakat Budapesten. Nem mindenki ért velem egyet azzal kapcsolatban, hogy milyen jövőt képzelünk el Budapestnek. Ez a beruházás nagy fejlesztést jelent, új pályaudvart kell építeni, az M1 metró vonalát meg kell hosszabbítani, és szó van a reptér és Budapest gyorsvasúti összekötéséről is.

Mikor jön az egyeztetés a fővárossal?
"A beruházáshoz egyelőre semmilyen anyagi és jogi feltétel nem adott. Keressük a nemzetközi befektetőt még. Ha meglesz a döntés, hogy elköltünk 400 milliárd forintot az adófizetők pénzéből, és megvan az a befektető, aki 5 milliárd eurót elkölt nálunk, akkor lesz értelme a főpolgármestert is bevonni. Egy ilyen államközi szerződés létrejöttéhez legalább fél év szükséges. A terület tisztítását jogunkban áll elkezdeni, lévén, hogy tulajdonosai vagyunk. Vannak illegális és legális bérlők a területen, illegális hulladéklerakó és komoly környezetszennyezés is, így a nulladik lépés először a terület megtisztítása.

Lázár János elmondta: "Mint ingatlantulajdonos megtehetnénk, hogy eladjunk a 130 hektárból 100 hektárt. De a terület hasznosítását szeretnénk megvalósítani, egy részét mi építjük, a másikat egy nemzetközi befektető.

A reptéri gyorsvasút létrehozása nélkül szánunk 1 milliárd eurót az infrastruktúra fejlesztésére.

Ebbe beletartozik egy komoly zöldterület-fejlesztés is. A közösségi közlekedés modernizálása azt a célt szolgálja, hogy jól járjon a két érintett kerület, és az egész főváros is. Amikor ilyen nagyságrendben gondolkodunk az természetesen a hazai piacnak és a nemzetközi piacnak is szól.

Milyen közlekedési fejlesztések kellenek?
Új vasúti pályaudvart kell létrehozni, és az M1-es metró meghosszabbítása is fontos eleme az új városközpontnak. A térség teljes autós, és nem kötöttpályás közlekedését is meg kell újítani. 20-30 ezer parkoló létesítése is indokolt lehet, valamint 4-5 csomópont átépítését kell betervezni.

További részletek

Jogcím nélküli jelenlegi lakosok, illegális ingatlanhasználók is vannak a területen, az ő helyzetüket is rendezni kell. Mindenféle funkciójú ingatlan létrehozását tervezzük, lakások, irodák, bevásárlóközpontok, stb.

Az 5 milliárd eurós magánbefektetői finanszírozás kapcsán a miniszter elmondta, hogy:

Nem kért pénzügyi támogatást a befektető a kormánytól.

Van 40 olyan vasútállomás, amelyre hasznosítási koncepció van kidolgozás alatt, szintén magánberuházás keretében - ez független ettől a projekttől. A Nyugati és a Déli pályaudvar összekötése lekerült a napirendről. Az viszont továbbra is terveben van, hogy tehermentesítsük Budapestet az átmenő forgalomtól.

Mikor valósul meg?

3-4 éven belül meg kell valósulnia a projektnek, ez egy intenzív, rövid távú projekt. Olyan beruházókról beszélünk, akik a semmi közepén világvárosokat hoznak létre

- utalt Lázár a befektető nemzetiségére.

Mi a neve a projektnek? Miért nem tetszik a kormánynak a "mini Dubaj"?
"Új Millenniumi Városközpontnak, vagy az Andrássy út folytatásaként nevezném a projektet. Mini nem lehet a városközpont neve - Orbán Viktor kérésére - csak maxi. Dubajban a semmiből tudtak létrehozni egy világvárost, mi az elmúlt 30 évben nem tudtunk mit kezdeni a saját világvárosunkkal" - zárta a projekttel kapcsolatos sajtótájékoztatót Lázár.

A továbbiakban a 14 év alattiak ingyenes tömegközlekedésen való utazásáról elmondta, hogy szerdán várhatók a kormányon belül erről egyeztetések. Végül hozzátette, hogy 2024 közepén elkészül a kiviteli terve a Pázmány Péter Katolikus Egyetem új kampuszának, így ősszel megkezdődhet a kivitelezés.
Ezt olvassa mindenki:
Elszabadultak az indulatok Schadl tárgyalásán: keményen nekimentek az egyik tanunak 
Orbán magányossága az EU-ban: egyedül vonult be az EU-tagállamok vezetőinek közös fotózására 
Szijjártó Péter a világ egyik legnagyobb tolvajával tárgyalt - elképesztő 
Tarol a Tisza Párt legújabb videója: kemény fricska a kormánynak 
Rázós dolgokat terjesztenek Magyar Péterről - most tiszta vizet öntött a pohárba 
Orbán gyászol: Meghalt Potápi Árpád János nemzetpolitikáért felelős államtitkár 
Súlyos árat fizethetnek a magyarok - ezermilliárdnyi is eltűnhet az önkéntes nyugdíjpénztári számlákról 
Deutsch Tamás közzétette a levelet amiben Magyar Pétert bepanaszolták az Európai Parlament elnökének 
Már az osztrák közmédia is Magyar Péterrel foglalkozik 
Újabb árverést indít Magyar Péter - szegény családok karácsonyát támogatja 
Itt az új adócsomag tervezet – mindenki pénztárcáját érinti he elfogadják 
Orbánt teljesen megrémítette Zelenszkij győzelmi terve 
Tisza Párt a kormányról: "Szemen köpik a múltunkat és jövőnket is!" – Olvasd el a teljes kritikát! 
Egy NATO-tagország tett panaszt Szijjártóra: a következmények beláthatatlanok 
Európa megmozdult: óriási kampány indult Orbán Viktor ellen 
Bochkor Gábor nem bírta ki, megható SMS-t küldött Várkonyi Andreának 
Kiderült: Kínai állami óriásbankok felé adósodott el Magyarország a Vodafone megvétele miatt 
Megindultak a vagyon lefoglalások: Az Európai Ügyészség 22 tagállamban tarol, Magyarország nem tag még mindig 
Jön Magyar Péterék legnagyobb dobása: egy hónapon belül elindul 
Orbán kormányzásának legkeményebb időszaka jön: most Európa vezető politikusai szállnak szembe vele 
Botrány: kivágja a dolgozókat a milliárdokkal megtámogatott akkuipari cég 
Kitört a háború Magyar Péter és Deutsch Tamás között: „További jó vergődést! ” 
Magyar gyár botrány: Hazaküldték a a dolgozókat, mert nincs víz az üzemben 
Belharc: Egymásnak ugrottak a fideszes polgármesterek és országgyűlési képviselők 
Orbán Ráhel butikszállodájában szállt meg a Dallas sztárja 
Botrány: Hiába a jogerős bírósági döntés, a kormány és a rendőrség sem állíttatta le Mészáros építkezését 
Pert nyert Orbán Viktor - jogi lépéseket tett számos magyar médium ellen 
Durva számok: drasztikusan megemelnék a polgármesterek fizetését, sokan kiakadtak 
Gulyás Gergely durván beleállt Magyar Péterbe a kormányinfón 
Döbbenetes számok kerültek elő - itt a közmédia költségvetése 
Iszonyúan kínos: lebukott az állami média az M1 Híradóval 
Orbán elengedi Szijjártó kezét? - újabb ciki dolog történt a külügyminiszterrel 
Ugrás a lap tetejére
Hasznos információk
2018-2024. Minden jog fenntartva - ThehungarianTimes
THE TIMES
péntek Magyarország Budapest
 
Hivatalos Lázár bejelentése: jön az új felhőkarcoló Budapestre, Dubaj a cél



Megszólalt Lázár János, építési és közlekedési miniszter a rákosrendezői ingatlanfejlesztéssel kapcsolatban. A november végi hírek szerint, egy akár 220-240 méteres felhőkarcoló is megépülne Budapesten a XIV. kerületben. Az Építési és Közlekedési Minisztérium sajtótájékoztatót tartott a fejlesztésről, ahol többek között kiderült, hogy 3-4 éven belül megépülhet az "Új Millenniumi Városközpont", várhatóan 1 milliárd eurós kormányzati, valamint 5 milliárd eurós nemzetközi magánbefektetői finanszírozásból. A miniszter utalt rá, hogy valóban egy dubaji befektetőtől érkezett megkeresés a terület beépítésére, illetve az is kiderült, hogy Lázár János nem támogatja magasépületek fejlesztését Budapesten, de pontos projekttervekről, látványtervről nem tud nyilatkozni.

Előzmények
Ahogyan arról korábban a Portfolio-n beszámoltunk, új felhőkarcoló épülhet Budapesten: a 143 méter magas MOL-székházánál is lényegesen magasabb, 220-240 méteres épületet álmodtak meg a fővárosba, nem messze a Hősök terétől. Az építtető nem más, mint a 828 méter magas Burdzs Kalifát is felhúzó Mohamed Abbar ingatlanfejlesztője.

A felhőkarcoló felépítésének ügyében az elmúlt hónapokban Mohamed Alabbar emirátusi üzletember, a Burdzs Kalifa mögött álló ingatlanfejlesztő személyesen tárgyalt magas rangú magyar kormányzati tisztviselőkkel. A hírek szerint Budapest, és egyben Magyarország új legmagasabb épületét a XIV. kerületben, az állami tulajdonban álló Rákosrendező néven ismert területre húznák fel, amelynek közepén egy lepusztult vasúti pályaudvar található. Nem csupán egy felhőkarcolót húznának fel, hanem „egy egész magasházakkal teli negyedet, irodaházakkal és lakóépületekkel, köztük luxuslakásokkal.”

Megszólalt Lázár János a fejlesztésről

A miniszter elmondta, hogy: "A kormány áttekintette Budapest és a kormány kapcsolatát, számos tanulságot vontunk le. Amióta Magyarország csatlakozott az EU-hoz, Budapest fejlődött a legtöbbet. A budapesti egy főre eső GDP elérte az EU-s átlag 156%-át. Mindig felmerül a kérdés, hogy a jövő városának építésében vajon milyen mértékben kell az adófizetők pénzét felhasználni.

Az országnak szüksége van egy világszínvonalú fővárosra. Amikor a kormány átnézte a főváros helyzetét, akkor azt tűzte ki célul, hogy létrejöjjön egy új városközpont. Budapest további fejlődésére is szükség van.

Ennek érdekében javaslatot kellett tennem, hogy van-e olyan terület, ami erre alkalmas. Az Andrássy út folytatásképp létrejönne az Új Millenniumi Városközpont a rákosrendezői vasútállomás környékén.

A szóban forgó terület 130 hektár a XIII. és XIV. kerület határán, ami egy illegális hulladéklerakó jelenleg. Szennyezett a talaj és a terület. A kormánynak azt javasoltam, hogy tárjuk fel a területet és ajánljuk fel a főváros fejlesztése érdekében ezt a 130 hektárt, amelyben a kormány is tulajdonos. Készüljön egy fejlesztési koncepció. Az első lépés a terület kitisztítása. A miniszterelnök megfogalmazott felém elvárásokat, az egyik, hogy

nem lehet középszerű projekt, vagyis mi maxi Dubajt építünk, nem mini Dubajt.

Másrészt közösségi célt kell, hogy szolgáljon és magánérdekeket egyaránt. Csak olyat építhetünk, ami a budapestiek számára elfogadható, meg kell nyernünk a főváros, a kerületek és a budapestiek támogatását. A költségvetéstől és várhatóan magánbefektetőktől is szükség lesz forrásra. 300-350 ezer négyzetméterre van szüksége a kötöttpályás közlekedésnek a továbbiakban, így 900 ezer négyzetméteren jöhet létre a fejlesztés (60-65 hektár beépítve, 25 hektáron közpark) A vasúti pálya felett létesülhet a park. 20 milliárd forint csak a szennyezéstől való mentesítés, és 400 milliárd forintot kell invesztálni a közcélok megvalósítására.

Minimum 5 milliárd euró értékű magánbefektetési nemzetközi megállapodást készítünk elő. A projekthez ezen túl a magyar állam 1 milliárd eurót tesz hozzá.

A magyar állam ingatlantulajdonos ezen a területen, így amint a megállapodás megszületik, akkor fogunk tárgyalni a fővárossal és az érintett kerületekkel. A modern világvárosok sorába emelheti a fejlesztés Budapestet, de korai még ebben a stádiumban részletekről beszélni"

Lesz felhőkarcoló?

A miniszter elmondta, hogy tájseb és esztétikai környezetszennyezés a MOL-torony. Most már van magasház Budapesten, így az őshiba megtörtént. Megér egy társadalmi egyeztetést, hogy kellenek-e Budapestre magasházak.

Építészeti hibának, koncepcionális problémának tartom a MOL-tornyot és a magasházakat Budapesten. Nem mindenki ért velem egyet azzal kapcsolatban, hogy milyen jövőt képzelünk el Budapestnek. Ez a beruházás nagy fejlesztést jelent, új pályaudvart kell építeni, az M1 metró vonalát meg kell hosszabbítani, és szó van a reptér és Budapest gyorsvasúti összekötéséről is.

Mikor jön az egyeztetés a fővárossal?
"A beruházáshoz egyelőre semmilyen anyagi és jogi feltétel nem adott. Keressük a nemzetközi befektetőt még. Ha meglesz a döntés, hogy elköltünk 400 milliárd forintot az adófizetők pénzéből, és megvan az a befektető, aki 5 milliárd eurót elkölt nálunk, akkor lesz értelme a főpolgármestert is bevonni. Egy ilyen államközi szerződés létrejöttéhez legalább fél év szükséges. A terület tisztítását jogunkban áll elkezdeni, lévén, hogy tulajdonosai vagyunk. Vannak illegális és legális bérlők a területen, illegális hulladéklerakó és komoly környezetszennyezés is, így a nulladik lépés először a terület megtisztítása.

Lázár János elmondta: "Mint ingatlantulajdonos megtehetnénk, hogy eladjunk a 130 hektárból 100 hektárt. De a terület hasznosítását szeretnénk megvalósítani, egy részét mi építjük, a másikat egy nemzetközi befektető.

A reptéri gyorsvasút létrehozása nélkül szánunk 1 milliárd eurót az infrastruktúra fejlesztésére.

Ebbe beletartozik egy komoly zöldterület-fejlesztés is. A közösségi közlekedés modernizálása azt a célt szolgálja, hogy jól járjon a két érintett kerület, és az egész főváros is. Amikor ilyen nagyságrendben gondolkodunk az természetesen a hazai piacnak és a nemzetközi piacnak is szól.

Milyen közlekedési fejlesztések kellenek?
Új vasúti pályaudvart kell létrehozni, és az M1-es metró meghosszabbítása is fontos eleme az új városközpontnak. A térség teljes autós, és nem kötöttpályás közlekedését is meg kell újítani. 20-30 ezer parkoló létesítése is indokolt lehet, valamint 4-5 csomópont átépítését kell betervezni.

További részletek

Jogcím nélküli jelenlegi lakosok, illegális ingatlanhasználók is vannak a területen, az ő helyzetüket is rendezni kell. Mindenféle funkciójú ingatlan létrehozását tervezzük, lakások, irodák, bevásárlóközpontok, stb.

Az 5 milliárd eurós magánbefektetői finanszírozás kapcsán a miniszter elmondta, hogy:

Nem kért pénzügyi támogatást a befektető a kormánytól.

Van 40 olyan vasútállomás, amelyre hasznosítási koncepció van kidolgozás alatt, szintén magánberuházás keretében - ez független ettől a projekttől. A Nyugati és a Déli pályaudvar összekötése lekerült a napirendről. Az viszont továbbra is terveben van, hogy tehermentesítsük Budapestet az átmenő forgalomtól.

Mikor valósul meg?

3-4 éven belül meg kell valósulnia a projektnek, ez egy intenzív, rövid távú projekt. Olyan beruházókról beszélünk, akik a semmi közepén világvárosokat hoznak létre

- utalt Lázár a befektető nemzetiségére.

Mi a neve a projektnek? Miért nem tetszik a kormánynak a "mini Dubaj"?
"Új Millenniumi Városközpontnak, vagy az Andrássy út folytatásaként nevezném a projektet. Mini nem lehet a városközpont neve - Orbán Viktor kérésére - csak maxi. Dubajban a semmiből tudtak létrehozni egy világvárost, mi az elmúlt 30 évben nem tudtunk mit kezdeni a saját világvárosunkkal" - zárta a projekttel kapcsolatos sajtótájékoztatót Lázár.

A továbbiakban a 14 év alattiak ingyenes tömegközlekedésen való utazásáról elmondta, hogy szerdán várhatók a kormányon belül erről egyeztetések. Végül hozzátette, hogy 2024 közepén elkészül a kiviteli terve a Pázmány Péter Katolikus Egyetem új kampuszának, így ősszel megkezdődhet a kivitelezés.
Elszabadultak az indulatok Schadl tárgyalásán: keményen nekimentek az egyik tanunak
Orbán magányossága az EU-ban: egyedül vonult be az EU-tagállamok vezetőinek közös fotózására
Szijjártó Péter a világ egyik legnagyobb tolvajával tárgyalt - elképesztő
Tarol a Tisza Párt legújabb videója: kemény fricska a kormánynak
Rázós dolgokat terjesztenek Magyar Péterről - most tiszta vizet öntött a pohárba
Orbán gyászol: Meghalt Potápi Árpád János nemzetpolitikáért felelős államtitkár
Súlyos árat fizethetnek a magyarok - ezermilliárdnyi is eltűnhet az önkéntes nyugdíjpénztári számlákról
Deutsch Tamás közzétette a levelet amiben Magyar Pétert bepanaszolták az Európai Parlament elnökének
Már az osztrák közmédia is Magyar Péterrel foglalkozik
Újabb árverést indít Magyar Péter - szegény családok karácsonyát támogatja
Itt az új adócsomag tervezet – mindenki pénztárcáját érinti he elfogadják
Orbánt teljesen megrémítette Zelenszkij győzelmi terve
Tisza Párt a kormányról: "Szemen köpik a múltunkat és jövőnket is!" – Olvasd el a teljes kritikát!
Egy NATO-tagország tett panaszt Szijjártóra: a következmények beláthatatlanok
Európa megmozdult: óriási kampány indult Orbán Viktor ellen
Bochkor Gábor nem bírta ki, megható SMS-t küldött Várkonyi Andreának
Kiderült: Kínai állami óriásbankok felé adósodott el Magyarország a Vodafone megvétele miatt
Megindultak a vagyon lefoglalások: Az Európai Ügyészség 22 tagállamban tarol, Magyarország nem tag még mindig
Jön Magyar Péterék legnagyobb dobása: egy hónapon belül elindul
Orbán kormányzásának legkeményebb időszaka jön: most Európa vezető politikusai szállnak szembe vele
Botrány: kivágja a dolgozókat a milliárdokkal megtámogatott akkuipari cég
Kitört a háború Magyar Péter és Deutsch Tamás között: „További jó vergődést! ”
Magyar gyár botrány: Hazaküldték a a dolgozókat, mert nincs víz az üzemben
Belharc: Egymásnak ugrottak a fideszes polgármesterek és országgyűlési képviselők
Orbán Ráhel butikszállodájában szállt meg a Dallas sztárja
Botrány: Hiába a jogerős bírósági döntés, a kormány és a rendőrség sem állíttatta le Mészáros építkezését
Pert nyert Orbán Viktor - jogi lépéseket tett számos magyar médium ellen
Durva számok: drasztikusan megemelnék a polgármesterek fizetését, sokan kiakadtak
Gulyás Gergely durván beleállt Magyar Péterbe a kormányinfón
Döbbenetes számok kerültek elő - itt a közmédia költségvetése
Iszonyúan kínos: lebukott az állami média az M1 Híradóval
Orbán elengedi Szijjártó kezét? - újabb ciki dolog történt a külügyminiszterrel
Orbán Viktor váratlanul elutazik, ilyen találkozóra még nem volt példa
Határon túli lelkészeknek vásárolt szolgálati autókat a magyar kormány
Ilyen autó fog állni minden magyar udvarán - óriási dolgot lépett a magyarok kedvenc autómárkája
Rogán, offshore, milliárdok – egy rejtélyes üzlet került elő
IDEA Intézet: Fidesz 39, Tisza 37
Újabb milliárdokat találtak, amikkel Magyarországról támogatják a határon túli fociklubokat
Közel 1000 euró lesz a minimálbér Horvátországban és nagyobb mértékű nyugdíjkorrekció is lesz
Lecsapott az Európai Ügyészség: bíróság elé állnak az elkövetők - Magyarország még nem csatlakozott
Tarolt a hálapénz kommandó: négy év börtönbüntetést kapott egy orvos, durva dolgot csinált
Elárulta Magyar Péter hogyan csökkentenék az ÁFA-t úgy hogy a kereskedők ne nyeljék le a különbözetet
Az orosz fenyegetések miatt átmenetileg felfüggesztenék Magyarország schengeni tagságát holland politikusok
Már Szijjártó is megszólalt: valóban merénylet készült Orbán Viktor ellen?
Valami történt: rendkívüli kormányinfó jön, érkeznek a bejelentések
Megszűnt a mentelmi jog, a BRFK már vizsgálja az ex-fideszes nőverési ügyét
Ezt figyeld: Kiszállt a mozdonyvezető Bicskénél, mert lejárt a munkaideje
Megdöbbentő dolgot mondott Győzike Mészárosról és Várkonyiról: nagyon szeretem az egész családot
Óriási botrány Orbán kormányülésén - nem akármit mondtak neki hangosbemondón

Ugrás a lap tetejére
Hasznos információk
2018-2024. Minden jog fenntartva - ThehungarianTimes