THE HUNGARIAN TIMES
szombat Magyarország Budapest
Hivatalos Lázár bejelentése: jön az új felhőkarcoló Budapestre, Dubaj a cél



Megszólalt Lázár János, építési és közlekedési miniszter a rákosrendezői ingatlanfejlesztéssel kapcsolatban. A november végi hírek szerint, egy akár 220-240 méteres felhőkarcoló is megépülne Budapesten a XIV. kerületben. Az Építési és Közlekedési Minisztérium sajtótájékoztatót tartott a fejlesztésről, ahol többek között kiderült, hogy 3-4 éven belül megépülhet az "Új Millenniumi Városközpont", várhatóan 1 milliárd eurós kormányzati, valamint 5 milliárd eurós nemzetközi magánbefektetői finanszírozásból. A miniszter utalt rá, hogy valóban egy dubaji befektetőtől érkezett megkeresés a terület beépítésére, illetve az is kiderült, hogy Lázár János nem támogatja magasépületek fejlesztését Budapesten, de pontos projekttervekről, látványtervről nem tud nyilatkozni.

Előzmények
Ahogyan arról korábban a Portfolio-n beszámoltunk, új felhőkarcoló épülhet Budapesten: a 143 méter magas MOL-székházánál is lényegesen magasabb, 220-240 méteres épületet álmodtak meg a fővárosba, nem messze a Hősök terétől. Az építtető nem más, mint a 828 méter magas Burdzs Kalifát is felhúzó Mohamed Abbar ingatlanfejlesztője.

A felhőkarcoló felépítésének ügyében az elmúlt hónapokban Mohamed Alabbar emirátusi üzletember, a Burdzs Kalifa mögött álló ingatlanfejlesztő személyesen tárgyalt magas rangú magyar kormányzati tisztviselőkkel. A hírek szerint Budapest, és egyben Magyarország új legmagasabb épületét a XIV. kerületben, az állami tulajdonban álló Rákosrendező néven ismert területre húznák fel, amelynek közepén egy lepusztult vasúti pályaudvar található. Nem csupán egy felhőkarcolót húznának fel, hanem „egy egész magasházakkal teli negyedet, irodaházakkal és lakóépületekkel, köztük luxuslakásokkal.”

Megszólalt Lázár János a fejlesztésről

A miniszter elmondta, hogy: "A kormány áttekintette Budapest és a kormány kapcsolatát, számos tanulságot vontunk le. Amióta Magyarország csatlakozott az EU-hoz, Budapest fejlődött a legtöbbet. A budapesti egy főre eső GDP elérte az EU-s átlag 156%-át. Mindig felmerül a kérdés, hogy a jövő városának építésében vajon milyen mértékben kell az adófizetők pénzét felhasználni.

Az országnak szüksége van egy világszínvonalú fővárosra. Amikor a kormány átnézte a főváros helyzetét, akkor azt tűzte ki célul, hogy létrejöjjön egy új városközpont. Budapest további fejlődésére is szükség van.

Ennek érdekében javaslatot kellett tennem, hogy van-e olyan terület, ami erre alkalmas. Az Andrássy út folytatásképp létrejönne az Új Millenniumi Városközpont a rákosrendezői vasútállomás környékén.

A szóban forgó terület 130 hektár a XIII. és XIV. kerület határán, ami egy illegális hulladéklerakó jelenleg. Szennyezett a talaj és a terület. A kormánynak azt javasoltam, hogy tárjuk fel a területet és ajánljuk fel a főváros fejlesztése érdekében ezt a 130 hektárt, amelyben a kormány is tulajdonos. Készüljön egy fejlesztési koncepció. Az első lépés a terület kitisztítása. A miniszterelnök megfogalmazott felém elvárásokat, az egyik, hogy

nem lehet középszerű projekt, vagyis mi maxi Dubajt építünk, nem mini Dubajt.

Másrészt közösségi célt kell, hogy szolgáljon és magánérdekeket egyaránt. Csak olyat építhetünk, ami a budapestiek számára elfogadható, meg kell nyernünk a főváros, a kerületek és a budapestiek támogatását. A költségvetéstől és várhatóan magánbefektetőktől is szükség lesz forrásra. 300-350 ezer négyzetméterre van szüksége a kötöttpályás közlekedésnek a továbbiakban, így 900 ezer négyzetméteren jöhet létre a fejlesztés (60-65 hektár beépítve, 25 hektáron közpark) A vasúti pálya felett létesülhet a park. 20 milliárd forint csak a szennyezéstől való mentesítés, és 400 milliárd forintot kell invesztálni a közcélok megvalósítására.

Minimum 5 milliárd euró értékű magánbefektetési nemzetközi megállapodást készítünk elő. A projekthez ezen túl a magyar állam 1 milliárd eurót tesz hozzá.

A magyar állam ingatlantulajdonos ezen a területen, így amint a megállapodás megszületik, akkor fogunk tárgyalni a fővárossal és az érintett kerületekkel. A modern világvárosok sorába emelheti a fejlesztés Budapestet, de korai még ebben a stádiumban részletekről beszélni"

Lesz felhőkarcoló?

A miniszter elmondta, hogy tájseb és esztétikai környezetszennyezés a MOL-torony. Most már van magasház Budapesten, így az őshiba megtörtént. Megér egy társadalmi egyeztetést, hogy kellenek-e Budapestre magasházak.

Építészeti hibának, koncepcionális problémának tartom a MOL-tornyot és a magasházakat Budapesten. Nem mindenki ért velem egyet azzal kapcsolatban, hogy milyen jövőt képzelünk el Budapestnek. Ez a beruházás nagy fejlesztést jelent, új pályaudvart kell építeni, az M1 metró vonalát meg kell hosszabbítani, és szó van a reptér és Budapest gyorsvasúti összekötéséről is.

Mikor jön az egyeztetés a fővárossal?
"A beruházáshoz egyelőre semmilyen anyagi és jogi feltétel nem adott. Keressük a nemzetközi befektetőt még. Ha meglesz a döntés, hogy elköltünk 400 milliárd forintot az adófizetők pénzéből, és megvan az a befektető, aki 5 milliárd eurót elkölt nálunk, akkor lesz értelme a főpolgármestert is bevonni. Egy ilyen államközi szerződés létrejöttéhez legalább fél év szükséges. A terület tisztítását jogunkban áll elkezdeni, lévén, hogy tulajdonosai vagyunk. Vannak illegális és legális bérlők a területen, illegális hulladéklerakó és komoly környezetszennyezés is, így a nulladik lépés először a terület megtisztítása.

Lázár János elmondta: "Mint ingatlantulajdonos megtehetnénk, hogy eladjunk a 130 hektárból 100 hektárt. De a terület hasznosítását szeretnénk megvalósítani, egy részét mi építjük, a másikat egy nemzetközi befektető.

A reptéri gyorsvasút létrehozása nélkül szánunk 1 milliárd eurót az infrastruktúra fejlesztésére.

Ebbe beletartozik egy komoly zöldterület-fejlesztés is. A közösségi közlekedés modernizálása azt a célt szolgálja, hogy jól járjon a két érintett kerület, és az egész főváros is. Amikor ilyen nagyságrendben gondolkodunk az természetesen a hazai piacnak és a nemzetközi piacnak is szól.

Milyen közlekedési fejlesztések kellenek?
Új vasúti pályaudvart kell létrehozni, és az M1-es metró meghosszabbítása is fontos eleme az új városközpontnak. A térség teljes autós, és nem kötöttpályás közlekedését is meg kell újítani. 20-30 ezer parkoló létesítése is indokolt lehet, valamint 4-5 csomópont átépítését kell betervezni.

További részletek

Jogcím nélküli jelenlegi lakosok, illegális ingatlanhasználók is vannak a területen, az ő helyzetüket is rendezni kell. Mindenféle funkciójú ingatlan létrehozását tervezzük, lakások, irodák, bevásárlóközpontok, stb.

Az 5 milliárd eurós magánbefektetői finanszírozás kapcsán a miniszter elmondta, hogy:

Nem kért pénzügyi támogatást a befektető a kormánytól.

Van 40 olyan vasútállomás, amelyre hasznosítási koncepció van kidolgozás alatt, szintén magánberuházás keretében - ez független ettől a projekttől. A Nyugati és a Déli pályaudvar összekötése lekerült a napirendről. Az viszont továbbra is terveben van, hogy tehermentesítsük Budapestet az átmenő forgalomtól.

Mikor valósul meg?

3-4 éven belül meg kell valósulnia a projektnek, ez egy intenzív, rövid távú projekt. Olyan beruházókról beszélünk, akik a semmi közepén világvárosokat hoznak létre

- utalt Lázár a befektető nemzetiségére.

Mi a neve a projektnek? Miért nem tetszik a kormánynak a "mini Dubaj"?
"Új Millenniumi Városközpontnak, vagy az Andrássy út folytatásaként nevezném a projektet. Mini nem lehet a városközpont neve - Orbán Viktor kérésére - csak maxi. Dubajban a semmiből tudtak létrehozni egy világvárost, mi az elmúlt 30 évben nem tudtunk mit kezdeni a saját világvárosunkkal" - zárta a projekttel kapcsolatos sajtótájékoztatót Lázár.

A továbbiakban a 14 év alattiak ingyenes tömegközlekedésen való utazásáról elmondta, hogy szerdán várhatók a kormányon belül erről egyeztetések. Végül hozzátette, hogy 2024 közepén elkészül a kiviteli terve a Pázmány Péter Katolikus Egyetem új kampuszának, így ősszel megkezdődhet a kivitelezés.
Ezt olvassa mindenki:
Közzétették a miniszterelnök vagyonnyilatkozatát: Orbán Viktor szegényebb lett nem is kevéssel egyetlen év alatt 
Óriási botrány Orbán kormányülésén - nem akármit mondtak neki hangosbemondón 
Újabb százmilliókat kaptak határon túli focicsapatok - kassai Borsodsport 552 millió forint, komáromi klub 499 millió forint... 
Könyv készül Magyar Péterről és a Tisza Pártról 
Óriási nevetésben tört ki Semjén mikor a nem működő kórházi klímákról kérdezték 
Orbán Viktor elleni merényletről írnak az orosz sajtóban – Óriási a találgatás 
Megindultak a vagyon lefoglalások: Az Európai Ügyészség 22 tagállamban tarol, Magyarország nem tag még mindig 
Botrány: A kínai sajtóban “Victor projekt” néven emlegetik a magyar giga-bizniszt 
Háború indul: Nem akárki fordult a Szuverenitásvédelmi Hivatalhoz hogy nézzen a baloldali EP-képviselők körmére 
Lázár János bejelentette: katolikus egyetemet építenek közel 300 milliárd forintból 
Több mint 100 milliót vert el a református gyülekezet valamire amit sokan alig hisznek el - törvényes de etikus is? 
Közel az összeomlás? - Már az orvosok sem kapnak rendes kórházi ellátást 
Már világviszonylatban is kőgazdag az Orbán család - karnyújtásnyira van a százmilliárdos vagyon 
Megerősítették: 1,75 milliárd forintnyi magyar közpénz került a Szlovákiai Református Keresztyén Egyházhoz 
Magyar Péter nagyon durván beszólt Orbán Viktornak, a követői imádják 
1,8 milliárd közpénzt költöttek a szigetszentmiklósi szellemstadionra. Gaz benőtte, felelős nincs 
Előszőr győzték le Orbánt - nem akárhol vonták vissza az akkumulátorgyár-építés tervét 
Megszólalt Magyar Péter: tiszta vizet öntött a pohárba, rengeteg kérdésre adott választ 
Megszereztük a kulturális ismereti vizsga részleteit: Ha felállva eléneklik a Himnuszt, egy évet még maradhatnak a vendégmunkások.... 
Óriási botrány: nyilvánosságra került a letelepedésikötvény-biznisz kínai kulcsfigurája - Rogán Antal bizalmasával összekötő nyomok... 
Valami készül: Rekordszámú személyes adatot kért ki a magyar kormány a Facebooktól 
Újabb százmilliókat kaptak határon túli focicsapatok - kassai Borsodsport 552 millió forint, komáromi klub 499 millió forint... 
Könyv készül Magyar Péterről és a Tisza Pártról 
Óriási nevetésben tört ki Semjén mikor a nem működő kórházi klímákról kérdezték 
Orbán Viktor elleni merényletről írnak az orosz sajtóban – Óriási a találgatás 
Európa csak néz: 200 milliárdot ajánlott a legnagyobb horvát cégért Mészáros Lőrinc 
Kocsis Máté kiakadt: arról indítottak szavazást, hogy Orbán Viktorra mikor lőnek rá 
28 év börtönt kapott a Böjte Csaba által működtetett Alapítvány volt alkalmazottja - A volt nevelő ellen 15 fiú vallott tárgyaláson..... 
Most derülnek ki a dolgok: Novák Katalinnak több milliós moziszobája volt de ez még nem minden..... 
Magyar valóság: Jachtot „vett” a kalocsai polgármester 79 éves édesanyja 
Lopott Pénzek Birtoka – így jelenik meg a térképen az Orbán birtok 
Rendkívüli ülést hívott össze az EU az itthon járőröző kínai rendőrök miatt 
Ugrás a lap tetejére
Hasznos információk
2018-2024. Minden jog fenntartva - ThehungarianTimes
THE TIMES
szombat Magyarország Budapest
 
Hivatalos Lázár bejelentése: jön az új felhőkarcoló Budapestre, Dubaj a cél



Megszólalt Lázár János, építési és közlekedési miniszter a rákosrendezői ingatlanfejlesztéssel kapcsolatban. A november végi hírek szerint, egy akár 220-240 méteres felhőkarcoló is megépülne Budapesten a XIV. kerületben. Az Építési és Közlekedési Minisztérium sajtótájékoztatót tartott a fejlesztésről, ahol többek között kiderült, hogy 3-4 éven belül megépülhet az "Új Millenniumi Városközpont", várhatóan 1 milliárd eurós kormányzati, valamint 5 milliárd eurós nemzetközi magánbefektetői finanszírozásból. A miniszter utalt rá, hogy valóban egy dubaji befektetőtől érkezett megkeresés a terület beépítésére, illetve az is kiderült, hogy Lázár János nem támogatja magasépületek fejlesztését Budapesten, de pontos projekttervekről, látványtervről nem tud nyilatkozni.

Előzmények
Ahogyan arról korábban a Portfolio-n beszámoltunk, új felhőkarcoló épülhet Budapesten: a 143 méter magas MOL-székházánál is lényegesen magasabb, 220-240 méteres épületet álmodtak meg a fővárosba, nem messze a Hősök terétől. Az építtető nem más, mint a 828 méter magas Burdzs Kalifát is felhúzó Mohamed Abbar ingatlanfejlesztője.

A felhőkarcoló felépítésének ügyében az elmúlt hónapokban Mohamed Alabbar emirátusi üzletember, a Burdzs Kalifa mögött álló ingatlanfejlesztő személyesen tárgyalt magas rangú magyar kormányzati tisztviselőkkel. A hírek szerint Budapest, és egyben Magyarország új legmagasabb épületét a XIV. kerületben, az állami tulajdonban álló Rákosrendező néven ismert területre húznák fel, amelynek közepén egy lepusztult vasúti pályaudvar található. Nem csupán egy felhőkarcolót húznának fel, hanem „egy egész magasházakkal teli negyedet, irodaházakkal és lakóépületekkel, köztük luxuslakásokkal.”

Megszólalt Lázár János a fejlesztésről

A miniszter elmondta, hogy: "A kormány áttekintette Budapest és a kormány kapcsolatát, számos tanulságot vontunk le. Amióta Magyarország csatlakozott az EU-hoz, Budapest fejlődött a legtöbbet. A budapesti egy főre eső GDP elérte az EU-s átlag 156%-át. Mindig felmerül a kérdés, hogy a jövő városának építésében vajon milyen mértékben kell az adófizetők pénzét felhasználni.

Az országnak szüksége van egy világszínvonalú fővárosra. Amikor a kormány átnézte a főváros helyzetét, akkor azt tűzte ki célul, hogy létrejöjjön egy új városközpont. Budapest további fejlődésére is szükség van.

Ennek érdekében javaslatot kellett tennem, hogy van-e olyan terület, ami erre alkalmas. Az Andrássy út folytatásképp létrejönne az Új Millenniumi Városközpont a rákosrendezői vasútállomás környékén.

A szóban forgó terület 130 hektár a XIII. és XIV. kerület határán, ami egy illegális hulladéklerakó jelenleg. Szennyezett a talaj és a terület. A kormánynak azt javasoltam, hogy tárjuk fel a területet és ajánljuk fel a főváros fejlesztése érdekében ezt a 130 hektárt, amelyben a kormány is tulajdonos. Készüljön egy fejlesztési koncepció. Az első lépés a terület kitisztítása. A miniszterelnök megfogalmazott felém elvárásokat, az egyik, hogy

nem lehet középszerű projekt, vagyis mi maxi Dubajt építünk, nem mini Dubajt.

Másrészt közösségi célt kell, hogy szolgáljon és magánérdekeket egyaránt. Csak olyat építhetünk, ami a budapestiek számára elfogadható, meg kell nyernünk a főváros, a kerületek és a budapestiek támogatását. A költségvetéstől és várhatóan magánbefektetőktől is szükség lesz forrásra. 300-350 ezer négyzetméterre van szüksége a kötöttpályás közlekedésnek a továbbiakban, így 900 ezer négyzetméteren jöhet létre a fejlesztés (60-65 hektár beépítve, 25 hektáron közpark) A vasúti pálya felett létesülhet a park. 20 milliárd forint csak a szennyezéstől való mentesítés, és 400 milliárd forintot kell invesztálni a közcélok megvalósítására.

Minimum 5 milliárd euró értékű magánbefektetési nemzetközi megállapodást készítünk elő. A projekthez ezen túl a magyar állam 1 milliárd eurót tesz hozzá.

A magyar állam ingatlantulajdonos ezen a területen, így amint a megállapodás megszületik, akkor fogunk tárgyalni a fővárossal és az érintett kerületekkel. A modern világvárosok sorába emelheti a fejlesztés Budapestet, de korai még ebben a stádiumban részletekről beszélni"

Lesz felhőkarcoló?

A miniszter elmondta, hogy tájseb és esztétikai környezetszennyezés a MOL-torony. Most már van magasház Budapesten, így az őshiba megtörtént. Megér egy társadalmi egyeztetést, hogy kellenek-e Budapestre magasházak.

Építészeti hibának, koncepcionális problémának tartom a MOL-tornyot és a magasházakat Budapesten. Nem mindenki ért velem egyet azzal kapcsolatban, hogy milyen jövőt képzelünk el Budapestnek. Ez a beruházás nagy fejlesztést jelent, új pályaudvart kell építeni, az M1 metró vonalát meg kell hosszabbítani, és szó van a reptér és Budapest gyorsvasúti összekötéséről is.

Mikor jön az egyeztetés a fővárossal?
"A beruházáshoz egyelőre semmilyen anyagi és jogi feltétel nem adott. Keressük a nemzetközi befektetőt még. Ha meglesz a döntés, hogy elköltünk 400 milliárd forintot az adófizetők pénzéből, és megvan az a befektető, aki 5 milliárd eurót elkölt nálunk, akkor lesz értelme a főpolgármestert is bevonni. Egy ilyen államközi szerződés létrejöttéhez legalább fél év szükséges. A terület tisztítását jogunkban áll elkezdeni, lévén, hogy tulajdonosai vagyunk. Vannak illegális és legális bérlők a területen, illegális hulladéklerakó és komoly környezetszennyezés is, így a nulladik lépés először a terület megtisztítása.

Lázár János elmondta: "Mint ingatlantulajdonos megtehetnénk, hogy eladjunk a 130 hektárból 100 hektárt. De a terület hasznosítását szeretnénk megvalósítani, egy részét mi építjük, a másikat egy nemzetközi befektető.

A reptéri gyorsvasút létrehozása nélkül szánunk 1 milliárd eurót az infrastruktúra fejlesztésére.

Ebbe beletartozik egy komoly zöldterület-fejlesztés is. A közösségi közlekedés modernizálása azt a célt szolgálja, hogy jól járjon a két érintett kerület, és az egész főváros is. Amikor ilyen nagyságrendben gondolkodunk az természetesen a hazai piacnak és a nemzetközi piacnak is szól.

Milyen közlekedési fejlesztések kellenek?
Új vasúti pályaudvart kell létrehozni, és az M1-es metró meghosszabbítása is fontos eleme az új városközpontnak. A térség teljes autós, és nem kötöttpályás közlekedését is meg kell újítani. 20-30 ezer parkoló létesítése is indokolt lehet, valamint 4-5 csomópont átépítését kell betervezni.

További részletek

Jogcím nélküli jelenlegi lakosok, illegális ingatlanhasználók is vannak a területen, az ő helyzetüket is rendezni kell. Mindenféle funkciójú ingatlan létrehozását tervezzük, lakások, irodák, bevásárlóközpontok, stb.

Az 5 milliárd eurós magánbefektetői finanszírozás kapcsán a miniszter elmondta, hogy:

Nem kért pénzügyi támogatást a befektető a kormánytól.

Van 40 olyan vasútállomás, amelyre hasznosítási koncepció van kidolgozás alatt, szintén magánberuházás keretében - ez független ettől a projekttől. A Nyugati és a Déli pályaudvar összekötése lekerült a napirendről. Az viszont továbbra is terveben van, hogy tehermentesítsük Budapestet az átmenő forgalomtól.

Mikor valósul meg?

3-4 éven belül meg kell valósulnia a projektnek, ez egy intenzív, rövid távú projekt. Olyan beruházókról beszélünk, akik a semmi közepén világvárosokat hoznak létre

- utalt Lázár a befektető nemzetiségére.

Mi a neve a projektnek? Miért nem tetszik a kormánynak a "mini Dubaj"?
"Új Millenniumi Városközpontnak, vagy az Andrássy út folytatásaként nevezném a projektet. Mini nem lehet a városközpont neve - Orbán Viktor kérésére - csak maxi. Dubajban a semmiből tudtak létrehozni egy világvárost, mi az elmúlt 30 évben nem tudtunk mit kezdeni a saját világvárosunkkal" - zárta a projekttel kapcsolatos sajtótájékoztatót Lázár.

A továbbiakban a 14 év alattiak ingyenes tömegközlekedésen való utazásáról elmondta, hogy szerdán várhatók a kormányon belül erről egyeztetések. Végül hozzátette, hogy 2024 közepén elkészül a kiviteli terve a Pázmány Péter Katolikus Egyetem új kampuszának, így ősszel megkezdődhet a kivitelezés.
Közzétették a miniszterelnök vagyonnyilatkozatát: Orbán Viktor szegényebb lett nem is kevéssel egyetlen év alatt
Óriási botrány Orbán kormányülésén - nem akármit mondtak neki hangosbemondón
Újabb százmilliókat kaptak határon túli focicsapatok - kassai Borsodsport 552 millió forint, komáromi klub 499 millió forint...
Könyv készül Magyar Péterről és a Tisza Pártról
Óriási nevetésben tört ki Semjén mikor a nem működő kórházi klímákról kérdezték
Orbán Viktor elleni merényletről írnak az orosz sajtóban – Óriási a találgatás
Megindultak a vagyon lefoglalások: Az Európai Ügyészség 22 tagállamban tarol, Magyarország nem tag még mindig
Botrány: A kínai sajtóban “Victor projekt” néven emlegetik a magyar giga-bizniszt
Háború indul: Nem akárki fordult a Szuverenitásvédelmi Hivatalhoz hogy nézzen a baloldali EP-képviselők körmére
Lázár János bejelentette: katolikus egyetemet építenek közel 300 milliárd forintból
Több mint 100 milliót vert el a református gyülekezet valamire amit sokan alig hisznek el - törvényes de etikus is?
Közel az összeomlás? - Már az orvosok sem kapnak rendes kórházi ellátást
Már világviszonylatban is kőgazdag az Orbán család - karnyújtásnyira van a százmilliárdos vagyon
Megerősítették: 1,75 milliárd forintnyi magyar közpénz került a Szlovákiai Református Keresztyén Egyházhoz
Magyar Péter nagyon durván beszólt Orbán Viktornak, a követői imádják
1,8 milliárd közpénzt költöttek a szigetszentmiklósi szellemstadionra. Gaz benőtte, felelős nincs
Előszőr győzték le Orbánt - nem akárhol vonták vissza az akkumulátorgyár-építés tervét
Megszólalt Magyar Péter: tiszta vizet öntött a pohárba, rengeteg kérdésre adott választ
Megszereztük a kulturális ismereti vizsga részleteit: Ha felállva eléneklik a Himnuszt, egy évet még maradhatnak a vendégmunkások....
Óriási botrány: nyilvánosságra került a letelepedésikötvény-biznisz kínai kulcsfigurája - Rogán Antal bizalmasával összekötő nyomok...
Valami készül: Rekordszámú személyes adatot kért ki a magyar kormány a Facebooktól
Újabb százmilliókat kaptak határon túli focicsapatok - kassai Borsodsport 552 millió forint, komáromi klub 499 millió forint...
Könyv készül Magyar Péterről és a Tisza Pártról
Óriási nevetésben tört ki Semjén mikor a nem működő kórházi klímákról kérdezték
Orbán Viktor elleni merényletről írnak az orosz sajtóban – Óriási a találgatás
Európa csak néz: 200 milliárdot ajánlott a legnagyobb horvát cégért Mészáros Lőrinc
Kocsis Máté kiakadt: arról indítottak szavazást, hogy Orbán Viktorra mikor lőnek rá
28 év börtönt kapott a Böjte Csaba által működtetett Alapítvány volt alkalmazottja - A volt nevelő ellen 15 fiú vallott tárgyaláson.....
Most derülnek ki a dolgok: Novák Katalinnak több milliós moziszobája volt de ez még nem minden.....
Magyar valóság: Jachtot „vett” a kalocsai polgármester 79 éves édesanyja
Lopott Pénzek Birtoka – így jelenik meg a térképen az Orbán birtok
Rendkívüli ülést hívott össze az EU az itthon járőröző kínai rendőrök miatt
Megkerülték akit kellett, majd Mészáros Lőrinc bankjára cserélték az OTP-t
Közel 300 millió forintos állami támogatást kapott Orbán Viktor református gyülekezete
Felcsút tovább fejlődik több mint 100 millióból: a kisvasút, az Aréna, a kilátó, a csónakázótó mellé újabb látványosság jön
Magyar Péter keményen nekiment Orbánnak: Hogy lesz így elfoglalva Brüsszel, miniszterelnök úr?
Így lehet Magyar Péter miniszterelnök 2026-ban - óriási munka jön
Orbán hirtelen megmozgatott 372 milliárdot - Mészáros Lőrinc cégének is jut, mutatjuk
Mészáros Lőrinc cége kapta a 34 milliárdos álom megbízást - nem volt nagy verseny
Újabb templomot újítottak fel Erdélyben a magyar kormány támogatásával - mutatjuk az összeget
Tiborcz megállíthatatlan: tízmilliárdokkal felpumpált magántőkealapok, többnyire átláthatatlan ügyletek
Olyan tengerparti szállodát vett Mészáros Lőrinc hogy az ember álla leesik tőle
A családi cég akiknél Orbán nyaralt, évi 770 milliót kap az államtól
Megszólalt a kormány az 1 milliárd eurós kínai hitelről - érdekes
Magyar Péter megnevezte azt az öt embert, aki biztosan beül a Fővárosi Közgyűlésbe
A Tisza Párt alelnöke keményen nekiment Balog Zoltánnak - „megalázta az áldozatokat”
Államadósság: Csak a tartozások kamataira 3000 milliárdot fizet az állam
Megjelent a Tisza Párt EP képviselője és keményen helyretette Káslert
Váratlan helyről kapott védelmet Rogán: nem ismeri Schadl Györgyöt, soha nem is beszélt vele

Ugrás a lap tetejére
Hasznos információk
2018-2024. Minden jog fenntartva - ThehungarianTimes