MAGYARORSZÁG
január 03. péntek
Leggyakoribb keresések: Magyar Péter Tisza Párt Orbán Viktor Fidesz Választások Kampány Bulvár Tóth Gabi Nagy Feró
Menüpontok: Impresszum Sütik
← Friss hírekért ugorj a főoldalra

Durva marketinget toltak Orbán mögé: kiderült mennyit költöttek Orbán hirdetéseire az árvíz hetében - kapaszkodj meg!

Feltöltve: 2024-10-31

Az árvízi fotós...

A Meta hivatalos adatai szerint jelentős összeggel támogatták meg Orbán Viktor miniszterelnök Facebook-oldalát az elmúlt időszakban. A szeptember 16. és 22. közötti hét folyamán, amikor az ország különböző részeit súlyos árvízi helyzet érintette, a miniszterelnök bejegyzéseinek terjesztésére 45 411 274 forintot fordítottak. Ez a kiadás jelentős ugrást jelent a közösségi médiában való jelenlét fenntartására szánt összegben, hiszen az azt megelőző három hónap (június 25. és szeptember 16.) során összesen 11 536 002 forintot költöttek erre a célra.

Az adatok alapján ez több mint négyszeres növekedést mutat a korábbi három hónap Facebook-reklámköltéséhez képest. A kampány kiugró intenzitása és időzítése figyelemreméltó, hiszen egybeesik a több települést érintő árvizekkel, ami kiemelt figyelmet biztosított az általa közvetített tartalmaknak. A kormányzat és a miniszterelnök kommunikációs csapata rendszeresen alkalmaz online hirdetési eszközöket, hogy növelje elérését, de ekkora volumenű költés ritkán fordul elő ilyen rövid idő alatt.

A közösségi médiában közzétett tartalmak gyakran kampányok részeként működnek, amelyekkel a politikai szereplők az elérést és a támogatottságot kívánják növelni. Elemzők szerint a kormányzati kommunikáció számára fontos szerepet játszik, hogy válsághelyzetekben közvetlenül tudják megszólítani az embereket, és a Facebook kiváló platform erre. A kampány intenzitása valószínűleg azt a célt szolgálta, hogy a miniszterelnök szerepvállalását hangsúlyozza a válság kezelésében, egyúttal fokozva az általa közvetített üzenetek hatását.

Az ilyen mértékű költések szükségességéről megoszlanak a vélemények, és a kiadás felveti azt a kérdést is, mennyire hasznos az ilyen kampányok finanszírozása válsághelyzetekben, amikor a közérdek és a közvetlen segítségnyújtás kiemelten fontos lenne. Az ilyen költségek felhasználása ugyanakkor megszokott a modern politikai kommunikáció világában, hiszen a közösségi média ma már kulcsfontosságú szerepet játszik a politikai üzenetek célba juttatásában.


Támogass minket azzal, hogy követed az oldalunkat Te is, köszönjük! 


Iratkozz fel és elküldjük neked a legnagyobb vitát kiváltó cikkeinket: 

Feljelentés Gulyás Gergely ellen: újabb részletek, információk

Döbbenetes: Megszólalt Vogel Evelin: Én nem akartam, hogy ez legyen.....

Az eddigi legerősebb írással mentek neki Magyar Péternek - "Megáll az ész! Péter, hát van neked bőr a képeden?"





Oszd meg Facebookon a cikket ha tetszett! - Köszönjük!

Top 1 keresett szó: Magyar Péter / Ugrás az összes Magyar Péter hírhez /
Kinek van igaza? - Hadházy Ákosnak vagy Magyar Péternek?
Kinek van igaza? - Hadházy Ákosnak vagy Magyar Péternek?

Közben a Kormányzati Tájékoztatási Központ is megszólalt

Tovább
Top 2 keresett szó: Orbán Viktor / Ugrás az összes Orbán Viktor hírhez /
Top 3 keresett szó: Bulvár / Ugrás az összes Bulvár hírhez /
Hírek időrendben
Menüpontok::
Impresszum
Sütik
THE HUNGARIAN TIMES
január 03. péntek
2019-2025 - © Minden jog fenntartva