Országos Boltbezárást Hirdetett a Lidl: Íme a Bejelentés, amire Minden Magyar Vásárló Készüljön
A Lidl Magyarország idén is úgy döntött, hogy december 24-én nem nyitja ki üzleteit, lehetőséget biztosítva minden munkavállalójának arra, hogy a szenteste napját nyugodtan, szerettei körében ünnepelhesse. A tavalyi hasonló lépéshez hasonlóan a vállalat most is meghosszabbított nyitva tartással készül december 23-án, így biztosítva, hogy vásárlóik kényelmesen elintézhessék az ünnepek előtti bevásárlást.
Munkavállalói Érdekek a Középpontban
A Lidl Magyarország tavaly, a kereskedelmi dolgozók érdekeit és a társadalmi felelősségvállalást szem előtt tartva elsőként döntött úgy, hogy karácsony előestéjén, december 24-én zárva tart. Ez az intézkedés rendkívül pozitív fogadtatásra talált mind a munkavállalók, mind a vásárlók körében, akik szintén támogatták ezt a döntést. A kezdeményezés más nagy áruházláncokat is inspirált hasonló intézkedések meghozatalára, amivel a magyar kiskereskedelmi szektorban is egy új irányzat alakult ki az ünnepi időszakok kezelése terén.
Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország Igazgatóságának Elnöke Nyilatkozata
A döntés mögötti filozófiát Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke így fogalmazta meg: „A magyar emberek számára a szenteste a legmeghittebb családi ünnep. Felelős vállalatként fontosnak tartjuk, hogy a szeretet ünnepét mind a közel 10.000 munkavállalónk békességben, szeretteik körében tölthesse.” Az áruházlánc az összes dolgozójának pihenőnapot biztosít december 24-26. között, így 210 üzletük országszerte zárva lesz ezen időszak alatt.
A Vásárlók Igényeinek Figyelembevétele
A vállalat arra is ügyelt, hogy a vásárlói igényekhez is alkalmazkodjon, ezért december 23-án meghosszabbított nyitva tartást vezet be, amikor este 22:00 óráig várja a vásárlókat országszerte. Ezzel lehetőséget adnak arra, hogy az ünnepi készülődést mindenki időben és kényelmesen befejezhesse.
Pozitív Fogadtatás és Példamutatás
A Lidl Magyarország karácsonyi időszakra vonatkozó döntése nem csupán egyedi vállalati lépés, hanem példamutató kezdeményezés is, amely más szereplők számára is követendő modellként szolgálhat a munkavállalói érdekvédelem és a vásárlói elégedettség összehangolása terén. |